Loading...

Comfort Colors™ Garment Dyed Short Sleeve Shirt

14 Reviews
  • 6.1-oz., pre-shrunk 100% ringspun cotton
  • Soft washed garment dyed fabric
  • Twill label
Color:
Black
Sizes
Fit:
In stock:
S, M, L, XL, 2XL, 3XL

Size Chart

Measurements shown in the chart reflect the size of the garment, not the wearer.

Length (A): from high point on shoulder hem to bottom hem on the back.

Width (B): from side to side just below the sleeves (when placed flat).

SizeLength (A)
in
Width (B)
in
S26.617.5
M2819.5
L29.421.2
XL30.723
2XL31.625
3XL32.527
Decoration Technology
Decoration Area:Front

A simple tee.
  • 6.1-oz., pre-shrunk 100% ringspun cotton
  • Soft washed garment dyed fabric
  • Twill label
  • Shoulder-to-shoulder taping
  • Set-in sleeves
  • Double-needle stitching on neck, sleeves and bottom hem
The Comfort Colors™ Garment Dyed Short Sleeve Shirt might be basic, but it goes with just about anything. Pair it with jeans, khakis or shorts and you’re ready to go. Customize with your logo and showcase your brand.
Product features
Product Id
PRD-A9OSKX5UY
Type
T-shirt
Brand
Comfort Colors
Gender
Men
Material Details
100% Cotton
Material Weight
6.1 oz./y²
Collar
Crew Neck
Sleeves
Short Sleeve
Fit
None
Length
32.48in
Width
26.97in
Quality
Classic

Reviews

14 Reviews
Write a Review
Ratings Distribution
  • 5 Stars
    9
  • 4 Stars
    3
  • 3 Stars
    0
  • 2 Stars
    0
  • 1 Star
    2
Ease of Design
Product Quality
Product Value

Fit

Tight
Just right
Loose


Reviewed by 14 customers

good product

Jul 8, 2024 | Whitney | Verified Buyer

good product


I liked it

Jun 28, 2024 | Josh | Verified Buyer

Pretty fitted feeling, not too tight in the shoulders either. Printing was ok


DON'T DO IT

Jun 21, 2024 | Ashley

I own a small event planning business. I ordered shirts for my team to arrive prior to a large fundraising event we were decorating for with plenty of time to spare in case there were shipping delays. The shirts arrived with the logo crooked, uncentered, WAY too far down and the logo color (white) extremely transparent. I immediately contacted customer service, and after getting ghosted by the rep who emailed me, they finally sent me another set, which have the logo moved up a little, but still the same other issues. They clearly have no quality control since this went out in this condition again…I'd avoid this company altogether.

Response from Vistaprint Customer Care Team:

We sincerely apologize for the initial and replacement Comfort Colors™ Garment Dyed Short Sleeve Shirt you received. This is not the VistaPrint experience we want you to have. Allow us to assist you. Furthermore, we recommend replying to this review and providing an image of what you have received that illustrates what you mentioned in your review both for the initial and replacement order, so we can work with you to find the best resolution possible. We look forward to hearing from you.

Product Quality
Product Value
Ease of Design

I would buy this over and over again

May 10, 2024 | Courtney | Verified Buyer

SUCH GREAT QUALITY!


Would buy again

Apr 29, 2024 | Ali | Verified Buyer

Shirt fits great. Nice color. Print is lighter on the shirt with less contrast than it looked on the computer screen.


Displaying Reviews 1-5