Slide 1 of 4
Breakaway Lanyard with Snap Trigger Attachment
Keep your ID secure and accessible with this customizable lanyard. Made from recycled polyester with a satin finish and breakaway clamp for safety.
Take your logo wherever you go.
- Premium satin polyester
- 1" wide
- Lanyard with breakaway release and snap trigger attachment
- Customization will be duplicated on the whole lanyard
- Lanyard will be printed on the front
Create long-lasting business visibility with this customizable Breakaway Lanyard. Whether youโre attending a trade show or a corporate conference, personalized lanyards are an essential accessory to keep your business name on prime display. Whatโs more, the snap trigger clip is perfect to hold name badges, visitor passes and more. Finish with your logo using our online design studio and draw attention to your business with custom lanyards. And if you need help along the way, our design experts are always available to support you.ย
Product features
Product Id
PRD-BGOUNTB2N
Type
Lanyard
Reviewed by 13 customers
Breaks really easily
Oct 15, 2026 | Adriane |
United States
At least half of these broke after just 2-3 days of use (the fabric just... fell out of the plastic clasp). With no way to fix the way they broke, they just wound up in the trash. Considering it was more than $1100 for just 35 of them, I would expect better quality and felt it was an absolute waste of money. Would definitely not ever purchase again or recommend.
Response from Vistaprint Customer Care Team:
Thank you for sharing your feedback. We apologize that the lanyards broke after only a few days of use. We understand your frustration, especially given the short time they lasted and the cost of your order. Just to clarify, our records show that you paid approximately US$194.09 including taxes for 35 lanyards. To help us investigate the quality issue further, please reply to this email with clear photos showing the damaged lanyards, particularly where the fabric has come away from the plastic clasp. This will help us assess the issue and determine how best to assist you.
For an immediate solution, please reach out to our Customer Support team via https://www.vistaprint.com/customer-care/help-center/
Great tbh
Aug 31, 2026 | Adam W. |
United States |
Verified Buyer
So they werent ad, needed them fast and they were great! Still have them for my employees. and theyre still good. So i say 10/10, I would buy again.
Fantastic
Aug 5, 2026 | David A. |
United States |
Verified Buyer
Was extremely happy with my custom lanyards and they will be perfect for my event! Definitely ordering again
You Will Likely Be Very Disappointed
Jul 18, 2026 | Jennifer U. |
United States |
Verified Buyer
I order many items. The lanyards were the worst! They looked great on the preview. When I got them you could not even see the logo. No one reached out or said there may be an issue they just did what Vista Print always does and sent them. At least 2-3 of each item I ordered was printed incorrectly or the logo was crooked while some are perfect. The only item I ordered that were beautiful done with no errors were the flyers.
Response from Vistaprint Customer Care Team:
Thank you for taking the time to share your review. We're very sorry to hear of the less than favorable experience you've had, particularly with the lanyards you've received. We recommend selecting a promotional item that offers more suitable spacing to display your logo as you had anticipated https://www.vistaprint.com/promotional-products. The details associated with your logo isn't displayed as it should because of the small size of the area offered for the image. We have completed our checks and have emailed you information related to the resolution that has been provided to you. We look forward to assisting with future products of interest.
Perfect
Jul 3, 2026 | Edward D. |
United States |
Verified Buyer
High quality and great customer service!
Displaying Reviewsย 1-5